Daimler Trucks & Buses handhaaft zijn servicenetwerk

Daimler Trucks & Buses handhaaft zijn servicenetwerk

Daimler Trucks & Buses handhaaft zijn servicenetwerk.

• Erkende Servicepunten blijven waar mogelijk open.
  • Tot 3.000 Erkende Servicepunten in Europa voor vrachtwagens en bussen.

Stuttgart - Mercedes-Benz Trucks, FUSO en Daimler Buses doen er alles aan om hun klanten blijven voorzien van reserveonderdelen en onderhoudsdiensten in de huidige situatie. Waar organisatorisch mogelijk - en onder voorbehoud van de overheidsmaatregelen- streven we het duidelijke doel na om ons Europees servicenetwerk met tot 3.000 Servicepunten in heel Europa in stand te houden. Voor onze eigen bedrijven en partnerbedrijven worden overeenkomstige plannen opgesteld. De medewerkers zoeken pragmatische en ongecompliceerde oplossingen om de voertuigen van onze klanten op de baan te houden.

"Onze collega's in onze servicefaciliteiten leveren een belangrijke bijdrage aan het verzekeren dat ons bedrijf de huidige noodtoestand zo goed mogelijk kan opvangen, en we danken daarom deze helden uit de grond van ons hart," zei Martin Daum, voorzitter van de Raad van Bestuur Daimler Truck AG.

Vrachtwagens en bussen zijn gezien de huidige situatie bijzonder belangrijk. Op dit moment moeten commerciële voertuigen voor vervoer en logistiek beschikbaar zijn om de bevoorrading en de ophaling te garanderen, evenals de hulpdiensten. Daarom is het cruciaal dat onze servicepunten up and running blijven waar mogelijk.

Tegelijkertijd worden door ons bedrijf alle noodzakelijke maatregelen genomen om de bescherming van onze klanten en medewerkers op onze Servicepunten te verzekeren.

Omhoog